Pregó 14 de juliol de 2023
El Grup de Colònies d'Arbeca fa saber que ja han arriba perfectament, a la Casa de Colònies de Can Ramió.
___________________
L'Ajuntament agraeix la participació i col·laboració de la edició del Mulla't d'aquest any. La recaudació ha estat de 235,26€. Moltes gràcies a tothom.
______________
Demà a partir de les 20h del vespre, Asidralats, a Raig d'Arbeca! Tapes dels productors de proximitat/ BallCountry amb Lucky Luke, Rock Step Country i Dry Land/ Desfilada de moda amb Chic...
