Pregó 27 de novembre de 2025
Anem a buscar el tió! Diumenge 30 novembre a les 12h, a la Sala Abadia. Demà últim dia d'Inscripcions a l'enllaç https://forms.gle/DQrZfDVdHWh5K7p98
Veniu tots a cuinar el Tió de Nadal amb els ingredients que més us agradi. Qui diu TIÓ també diu TRONCA, OLETZERO-EMBORRA,CACHOFIO, CACHAFUÒC, NADAU TIDÚN, CHOUQUE, KEF NEDELEK, TREFOUÉ o CHRISTBRAND. No som els únics que donem vida al Tronc o Soca de Nadal. Però sí que som els que més ens coneixen...
