Pregó 3 de novembre de 2025
El Síndic d'Arbeca convoca a tots els regants del terme d'Arbeca a una reunió informativa, avui a les 20h a la Sala República de l'Ajuntament. Gràcies.
---------------------------------
L'Ajuntament informa que divendres, 7 de novembre es farà la recollida mensual d'objectes voluminosos.
S’hauran de comunicar els objectes a recollir a l’Ajuntament per telèfon al 973160008 o per correu electrònic a [email protected] fins dimecres, 5 de novembre a les 12h.
---------------------------------
La Sala l'Abadia us convida...
