Pregó 16 de març de 2026
16/03/2026
L'Ajuntament informa que divendres, 20 de març es farà la recollida mensual d'objectes voluminosos.
S’hauran de comunicar els objectes a recollir a l’Ajuntament per telèfon al 973160008 o per correu electrònic a [email protected] fins dimecres, 18 de març a les 12h.
---------------------------------
L'Ajuntament informa que demà i dimecres hi haurà servei de Deixalleria mòbil a l’encreuament d’Av. Verge de Montserrat amb C/ del Pou. L’horari serà de 9h a 13h i de 16h a 19h.
---------------------------------
La Sala L'Abadia us convida dissabte, 21 de març a les 18h al Teatre Familiar, L'arc de Sant Martí i la lluna.
Preu: 6€ / Anticipada: 5€ / Pack 4 entrades: 18€ / Pack 5 entrades 22€
Venda d’entrades anticipades a l’Ajuntament, els dijous de 12h a 13h o a: https://arbeca.koobin.cat/
---------------------------------
Es convoca a tots els nascuts l'any 1946 a la reunió de dimecres, 18 de març a les 18 h al carrer jardí, número 1 (Cal Ramon del Pitxell) per informar i acordar la celebració dels 80 anys.
