AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina
AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina
AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina

Bases Carnaval 2026

Bases Carnaval 2026

1. Les persones que vulguin participar a la Rua de Carnaval ho podran fer en les següents  modalitats :- Comparsa familiar (Pares i nens fins a 12 anys)- Comparsa juvenil (de 13 a  30 anys)- Comparsa adult ( a partir de 30 anys)

2.- Les comparses hauran d’anar identificades amb el títol corresponent.

3.- La rua l’encapçalaran els grallers La Revolta d’Arbeca, on s’hi podran afegir totes les persones que vulguin participar individualment a la rua i tots els nens i nenes sense comparsa.

4.- Les inscripcions és realitzaran a través del correu [email protected] fins al dia 23 de febrer. Totes les comparses obtindran un val de 30€  bescanviable en comerços locals que s'entregarà en l'entrega de premis.

5.- Les comparses sortiran segons l’ordre d’inscripció a excepció dels més petits que aniran a la part davantera.

6.- La concentració de comparses serà a les 17:30 h. a la Cooperativa (davant oficines). Les  comparses s’hauran de posar al lloc corresponent al seu número. La sortida serà a les 18.00 h. El grup que no sigui al seu lloc, haurà d’afegir-se al final de la rua. 

7.- Es donarà confeti a cada comparsa que ho desitgi.

8.- Les comparses no es podran aturar durant la rua i hauran de mantenir una distància constant de 10 metres de la comparsa anterior.

9.-  El recorregut de la rua serà: c/Lleida - c/Alcalde Mullerat - Av. dels Portals -Plaça Lluís Companys- Av. dels Portals– i fi de festa a la Plaça del Toll. 

10.- L’espectacle serà opcional però comptabilitzarà per als premis i es realitzarà al mig de la plaça del Toll, per facilitar la visualització de totes les comparses i del públic assistent.  Caldrà facilitar a l’organització la música.

11.- El jurat estarà format pels membres de la Comissió de Festes i per representants de l’associació BEC.

12.- Hi haurà tres premis per cada categoria de comparsa  en forma de val bescanviable en comerços locals per  valor de 150€ al primer, 100€ al segon i 50€ al tercer.(Inclosos els 30€ de participació)

13.- El  jurat valorarà l'originalitat  (de 0 a 10 punts), disseny i materials (de 0 a 10 punts)  i espectacle final (de 0 a 5 punts).

14.-  Cada comparsa només podrà optar al premi de la comparsa inscrita.

16.- Hi haurà fi de rua amb festa amb DJ Jordi END i moltes sorpreses. Amb servei de barra i foodtrack, a la mateixa plaça del Toll. La festa s'allargarà fin a l'hora de sopar.

17.- Els premis s’entregaran un cop finalitzat el sopar popular i  abans del concert de nit amb el grup Sapiens a la sala del Centro. La nit serà complimentada amb dj's.

18.- El jurat podrà declarar desert qualsevol dels premis, així com la compensació econòmica, si no s’assoleixen els mínims de criteris de qualitat.

07/02/2026