AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina
AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina
AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina

l'Associació Amics de Vilars , aquest cap de setmana va fer una altra sortida a conèixer el nostre patrimoni arqueològic més proper.

Aquesta vegada ens vam atansar a la història romana i les restes d'aquest moment de la nostra història. Vam visitar les viles romanes de Cencelles a Torredembarra  i Els Munts. a  Altafulla.  la tarda del diumenge ens va deixar temps per visitar la pedrera del Mèdol i l'Acueducte o també anomenat l'arc del Diable de Tarragona.

Aquest sortida va aplegar 25 persones, que van gaudir d'un esplèndid dia de sol , que ens va permetre passejar-nos per la sorra d'una platja tranquil·la  amb un mar encalmat i dòcil.

La Propera sortida prevista per l'Associació , es realitzarà el Dissabte sant al matí, serà una caminada pels nous camins del nostre terme, que s'han obert amb motiu de la concentració parcel·lària i l'obertura del Canal Segarra-garrigues.

com totes les activitats que organitza l'Associació, aquesta també es oberta a tothom.

26/02/2018
Cultura