AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida

Pregó 8 de juny de 2026

08/06/2026

L’Ajuntament recorda que els abonaments per les piscines municipals s’han d’adquirir de forma presencial a les oficines de l’ajuntament, de 10 h a 13 h. Al moment d'adquirir-lo serà imprescindible portar una fotografia mida carnet, document d’identitat, i si és el cas, document acreditatiu per obtenir descompte (Resolució d’invalidesa igual osuperior al 50%, Carnets de família nombrosa / monoparental).  


Es podrà pagar amb TPV o efectiu (portar import just)


També s’informa que Arbeca forma part del conveni del forfet comarcal amb la resta de municipis de les Garrigues. 

--------------------------------- 

L'estiu a la Biblioteca!

La Biblioteca l'Atlàntida informa que a partir del 22 de juny obrirà de dilluns a divendres, de 10 h a 13 h i es traslladarà a la piscina, inaugurant la BIBLIO-PISCINA cada dimarts i dijous de 17 h a 19 h, on podreu trobar els mateixos serveis de préstec, hora del conte, taller, entre altres coses. 

El 15 de juny torna LA BIBLIOCURSA, una cursa lectora per fomentar l’hàbit de la lectura durant l’estiu en els infants de la comarca! Hi poden participar tots els infants en edat escolar, des de I3 fins a 6è de primària. Tots aquells qui la superin estaran convidats a una gran festa a principis d’octubre. Teniu temps d'acabar-la fins al 30 de setembre!  Us invitem a tots a participar! Per a més informació podeu consultar les xarxes socials de la biblioteca.

---------------------------------

Les persones estrangeres que necessitin suport en la tramitació del seu expedient per a la regularització extraordinària poden adreçar-se al Punt d’Acompanyament ubicat al Consell Comarcal de les Garrigues (Av. Francesc Macià, núm. 54), tots els dimarts de 15:30 h a 18:30 h fins el 30 de juny de 2026.

---------------------------------

La junta del Casal de la Gent Gran fa saber a tots els socis que estiguin interessats en participar al berenar del 24 de juny (St. Joan) que podran inscriure's els dies 10 i 11 de juny de 18h a 19h al mateix casal. El preu és de 8€. Es demana portar l'import just. 

--------------------------------- 

Qui hagi trobat 1 motxilla d'ensulfatar elèctrica de color verd, entre el camí de sanahuja i la capella, que truqui al tf. 618068493.