AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida

Pregó 5 de novembre de 2025

05/11/2025

La Sala l'Abadia us convida aquest diumenge, 9 de novembre, a les 18h, a la sessió de CINEMA: Mi Amiga Eva. 


Anticipades 4€/5€ Taquilla: 5/6€

Venda d’entrades anticipades DEMÀ de 12h a 13h a l’Ajuntament

O al web: https://arbeca.koobin.cat/

---------------------------------

La Biblioteca l'Atlàntida informa de les properes activitats infantils: 

- Divendres, 7 de novembre a les 18:00 h es realitzarà un taller de manualitats de tardor: Crea la teva pròpia corona de bosc amb elements de la naturalesa.

 

- Divendres, dia 14 tindrà lloc la SUPERNIT dels SÚPERS 2025. Promet ser una tarda plena de misteris, reptes i diversió!

 

Cal inscripció prèvia a ambdues activitats, al correu [email protected], per telèfon (973 160 008) o presencialment a la biblioteca.

---------------------------------

Els Grallers la Revolta d'Arbeca fem 40 anys i volem celebrar-ho amb tots vosaltres amb un vermut popular el proper dissabte, 8 de novembre a les 12:00h, al Passatge de la Samfaina amb el grup Canya d'Or i DJ Bernel per animar la festa.


---------------------------------