Pregó 2 d'octubre de 2026
02/10/2026
Avís del Consultori mèdic local
Amb motiu de la campanya de vacunació contra la grip, s’està difonent un missatge des de Salut indicant que la població pot passar per la seva consulta per vacunar-se.
Us informem que, de moment, als consultoris locals i CAPs encara no disposem de les vacunes. Està previst que la campanya s’iniciï a mitjans d’octubre.
Per aquest motiu, us demanem que no feu cas, de moment, d’aquest avís i que no us desplaceu ni truqueu a la consulta per demanar la vacuna.
Quan disposem de les vacunes i s’iniciï la campanya, us n’informarem oportunament i us indicarem com i quan podeu venir a vacunar-vos. Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.
-----------------------------------
ACTIVITATS CAP DE SETMANA A L'ABADIA
- Dissabte, 3 d'octubre a les 18 h - Espectacle familiar "RUCS, LA MALEDICCIÓ DEL BRUIXOT"
Preu: 6€ / Anticipada: 5€ / Pack 4 entrades: 18€ / Pack 5 entrades 22€
- Diumenge, 4 d'octubre a les 19 h -Sessió de cinema amb la pel·lícula "Palestina 36"
Preu: 5€ i 6€ / Anticipada: 4€ i 5€
Venda d’entrades anticipades a l’Ajuntament a: https://arbeca.koobin.cat/
-----------------------------------
L’Ajuntament d’Arbeca us convida al Cap de Setmana Ibèric a la Fortalesa dels Vilars.
Demà dissabte, de 10 a 13 h, hi haurà visites guiades gratuïtes. A les 12 h, vermut per a tots els assistents. Diumenge 4, portes obertes de 10 a 14 h, amb visita guiada a les 11 h.
Us hi esperem!
------------------------------------
Vinya els Vilars us invita el proper diumenge dia 4 d’octubre al Festival BMoll, amb un vermut musical on tindrem el plaer d’escoltar a Pau Culleré, concursant d’Eufòria l’any 2024.
El Festival està organitzat per l’agrupació Paupaterres i Vinya els Vilars, amb el suport i col·laboració de l’Ajuntament d’Arbeca, DO Costers del Segre i la Ruta del Vi de Lleida. Veniu a gaudir de la música, de la cultura i del vi de proximitat.
Degut a la previsió de pluja, el concert se celebrarà amb normalitat sota cobert.
-----------------------------------
L’Associació Amics de Vilars comunica que per raons d’intendència esdevingudes a darrera hora, queda cancel·lada l’excursió prevista pels propers dies 17 i 18 d’octubre. Quan es disposi d’una nova data ja s’avisarà oportunament. Perdoneu les molèsties.
-----------------------------------
El Club de Futbol Arbeca posa a disposició dels socis i aficionats la nova samarreta vintage de l'equip. Podeu fer la vostra comanda fins el 14 d'octubre a través de l'enllaç d'instagram o presencialment al camp de futbol tots els dimecres i divendres de 8 a 9 del vespre, així com també els dies de partit a casa.
D'altra banda, l'equip inicia la Lliga aquest dissabte ales 4 al camp del Miralcamp. Us hi esperem afició!
-----------------------------------
A partir del dia 5 d'octubre començaran les activitats d'EMPIC.
Us informem que l'activitat de gimnàstica es farà els dimarts a les 17h, en lloc de les 18 h, que és l'horari que es feia el curs anterior.
Les persones interessades es poden inscriure al Casal de la Gent Gran el primer dia de l'activitat.
-----------------------------------
El proper dilluns 5 d'octubre, a les 10h a la Sala Centro, es farà gimnàstica energética, desbloquejant amb teràpia musical amb la Maria Josepa. Serà tots els dilluns a les 10h i és oberta a tothom.
------------------------------------
T’agrada dibuixar o tot el que tingui a veure amb el Manga? El dia 20 d’octubre a la Biblioteca l’Atlàntida d’Arbeca es realitzarà un taller de “Dibuix Manga” destinat a infants de 6 a 13 anys. Tindrà lloc a les 17:30h a les 19:30 de la tarda. Important: Cal inscripció prèvia! Us esperem!
------------------------------------
Des d'Unió de Pagesos informem del Curs de Control Poblacional d'espècies cinegètiques a Artesa de Lleida. Sala de Plens de l'Ajuntament (Carrer del Castell 3)
13 d'octubre de 17h a 21h
14 d'octubre de 16h a 22h
15 d'octubre de 16h a 21h
Inscripcions: 657531469 / [email protected].
Aportar:
Fotocòpia del DNI o NIE
Rebut d'autònoms, capçalera de la nòmina o document d'inscripció a l'atur
Foto del permís d'arma
Data límit inscripció 07/10/2026
