Pregó 13 d'octubre de 2026
13/10/2026
L'Ajuntament recorda l'obligació del compliment de l'Ordenança Municipal sobre la tinença d'animals de companyia per part dels propietaris i responsables dels mateixos, garantint una convivència cívica i segura, recordant que els animals han d'anar lligats a la via pública, amb morrió els de races potencialment perilloses, recollint les seves dejeccions i orins.
-----------------------------------
L’Ajuntament d’Arbeca us convida aquest dijous, a les 18.30 h, a la Sala l’Abadia d’Arbeca, a la xerrada «Parlem de benestar emocional: l’autocura com a base de la salut mental».
La xerrada, amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, anirà a càrrec de Thelma Hernando Mallien, Psicòloga General Sanitària i Referent de Benestar Emocional i Comunitari de l’EAP Les Borges Blanques. Us hi esperem!
-----------------------------------
L’Ajuntament d’Arbeca i la Ruta del Vi de Lleida us conviden aquest diumenge, a la segona parada de l’Enruta’t, a la Fortalesa dels Vilars. Una experiència que combina patrimoni, vi, gastronomia i música: visita a la fortalesa ibèrica, tast de 5 vins de la DO Costers del Segre amb el sommelier Gregori Albareda, harmonies gastronòmiques de proximitat i música en directe amb Segon Passeig.
