Notícies
Bases reguladores del Carnaval Arbeca 2021
Concurs familiar:
1.- És obligatori participar com a unitat familiar dins de la mateixa bombolla.
2.- Cada grup participant podrà fer una o més d'una foto en format horitzontal i enviar-la al correu [email protected] (requisit indispensable per participar) i a la vegada també podeu compartir les vostres fotos a les xarxes socials etiquetant l'Ajuntament d'Arbeca i l'etiqueta #carnavalarbeca21
3.- El termini d'acceptació de fotografies serà del dijous 11 al dijous 18 de febrer ambdós inclosos.
4.- Les disfresses poden ser lliures i no cal que tinguin relació entre elles, encara que sigui aconsellable. Hauran de ser de materials reciclats o amb estris que tingueu per casa, també s'accepten les disfresses reutilitzades d'altres edicions.
5.- Es seleccionarà tres grups com a guanyadors sense distingir posicions.
6.- Els guanyadors seran obsequiats amb un val de 20€ per persona per a fer un àpat familiar en un bar o restaurant d'Arbeca i un passi anual per la família (màxim 2 adults i 3 infants) per totes les activitats que es realitzin durant aquest 2021 per la regidoria de festes a la sala l'Abadia.
7.- El jurat valorarà l'originalitat, els materials i l'elaboració.
8.- El jurat podrà declarar desert els premis si no s'assoleixen els mínims de criteris de qualitat.
Concurs de grup
1.- Podran participar grups de màxim 6 persones majors de 14 anys, respectant en tot moment les mesures de seguretat en cas de no ser bombolla de convivència habitual.
2.- Cada grup participant podrà fer una o més d'una foto en format horitzontal i enviar-la al correu [email protected] (requisit indispensable per participar) i a la vegada també podeu compartir les vostres fotos a les xarxes socials etiquetant l'Ajuntament d'Arbeca i l'etiqueta #carnavalarbeca21
3.- El termini d'acceptació de fotografies serà del dijous 11 al dijous 18 de febrer ambdós inclosos.
4.- Les disfresses poden ser lliures i no cal que tinguin relació entre elles, encara que sigui aconsellable. Hauran de ser de materials reciclats o amb estris que tingueu per casa, també s'accepten les disfresses reutilitzades d'altres edicions.
5.- Es seleccionarà tres grups com a guanyadors sense distingir posicions.
6.- Els guanyadors seran obsequiats amb un val de 20€ per persona per a fer un àpat per a tot el grup en un bar o restaurant d'Arbeca i un val de 100€ per compres fetes en comerços locals.
Per optar al premi dels 100€, s'hauran de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament els tiquets per un valor igual o superior al premi i un document on hi figuri el C/C on es vol que s’aboni l’import.
7.- El jurat valorarà l'originalitat, els materials i l'elaboració.
8.- El jurat podrà declarar desert els premis si no s'assoleixen els mínims de criteris de qualitat.
Concurs de comerços i empreses
1.- Podran participar tots els comerços i empreses locals sense límit de participants, sempre que es respectin les mesures de seguretat pertinents.
2.- Cada grup participant podrà fer un vídeo o un Tik Tok de duració màxima de 30 segons tot realitzant, si és vol, una coreografia i enviar-la al correu [email protected] (requisit indispensable per participar) i a la vegada també podeu compartir els vostres vídeos a les xarxes socials etiquetant l'Ajuntament d'Arbeca i l'etiqueta #carnavalarbeca21.
3.- El termini d'acceptació dels vídeos serà del dijous 11 al dijous 18 de febrer ambdós inclosos.
4.- Hi haurà tres guanyadors classificats en Primer, Segon i Tercer lloc respectivament, els premis seran de 200€ pel primer, 100€ pel segon i 50€ pel tercer. Tots tres premis seran vals per compres fetes en comerços locals.
Els premis es lliuraran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, on caldrà presentar els tiquets per un valor igual o superior al premi obtingut i un document on hi consti el C/C on es vol que s’aboni l’import.
5.- El jurat valorarà l'originalitat dels vídeos, els materials i l'elaboració.
6.- El jurat podrà declarar desert els premis si no s'assoleixen els mínims de criteris de qualitat.
En els tres concursos el jurat estarà format per persones de la Comissió de Festes i de les associacions locals, el jurat és reunirà telemàticament per escollir els guanyadors.
Els guanyadors seran anunciats del dissabte 20 de febrer al discurs de "Lo Ninot" a través de les xarxes socials municipals i el canal de YouTube de la Comissió de Festes.