AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina
AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina
AJUNTAMENT ARBECA Administracions públiques Arbeca Lleida
Arbeca, 
Bressol de l'oliva arbequina

Bases reguladores dels concursos de Carnaval d'Arbeca 2021.

Bases reguladores del Carnaval Arbeca 2021

 

Concurs familiar:

1.- És obligatori participar com a unitat familiar dins de la mateixa bombolla.

2.- Cada grup participant podrà fer una o més d'una foto en format horitzontal i enviar-la al correu arbecafestes@gmail.com (requisit indispensable per participar) i a la vegada també podeu compartir les vostres fotos a les xarxes socials etiquetant l'Ajuntament d'Arbeca i l'etiqueta #carnavalarbeca21

3.- El termini d'acceptació de fotografies serà del dijous 11 al dijous 18 de febrer ambdós inclosos.

4.- Les disfresses poden ser lliures i no cal que tinguin relació entre elles, encara que sigui aconsellable. Hauran de ser de materials reciclats o amb estris que tingueu per casa, també s'accepten les disfresses reutilitzades d'altres edicions.

5.- Es seleccionarà tres grups com a guanyadors sense distingir posicions.

6.- Els guanyadors seran obsequiats amb un val de 20€ per persona per a fer un àpat familiar en un bar o restaurant d'Arbeca i un passi anual per la família (màxim 2 adults i 3 infants) per totes les activitats que es realitzin durant aquest 2021 per la regidoria de festes a la sala l'Abadia.

7.- El jurat valorarà l'originalitat, els materials i l'elaboració.

8.- El jurat podrà declarar desert els premis si no s'assoleixen els mínims de criteris de qualitat.

 

Concurs de grup

1.- Podran participar grups de màxim 6 persones majors de 14 anys, respectant en tot moment les mesures de seguretat en cas de no ser bombolla de convivència habitual.

2.- Cada grup participant podrà fer una o més d'una foto en format horitzontal i enviar-la al correu arbecafestes@gmail.com (requisit indispensable per participar) i a la vegada també podeu compartir les vostres fotos a les xarxes socials etiquetant l'Ajuntament d'Arbeca i l'etiqueta #carnavalarbeca21

3.- El termini d'acceptació de fotografies serà del dijous 11 al dijous 18 de febrer ambdós inclosos.

4.- Les disfresses poden ser lliures i no cal que tinguin relació entre elles, encara que sigui aconsellable. Hauran de ser de materials reciclats o amb estris que tingueu per casa, també s'accepten les disfresses reutilitzades d'altres edicions.

5.- Es seleccionarà tres grups com a guanyadors sense distingir posicions.

6.- Els guanyadors seran obsequiats amb un val de 20€ per persona per a fer un àpat per a tot el grup en un bar o restaurant d'Arbeca i un val de 100€ per compres fetes en comerços locals.

Per optar al premi dels 100€, s'hauran de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament els tiquets per un valor igual o superior al premi i un document on hi figuri el C/C on es vol que s’aboni l’import.

7.- El jurat valorarà l'originalitat, els materials i l'elaboració.

8.- El jurat podrà declarar desert els premis si no s'assoleixen els mínims de criteris de qualitat.

 

Concurs de comerços i empreses

1.- Podran participar tots els comerços i empreses locals sense límit de participants, sempre que es respectin les mesures de seguretat pertinents.

2.- Cada grup participant podrà fer un vídeo o un Tik Tok de duració màxima de 30 segons tot realitzant, si és vol, una coreografia i enviar-la al correu arbecafestes@gmail.com (requisit indispensable per participar) i a la vegada també podeu compartir els vostres vídeos a les xarxes socials etiquetant l'Ajuntament d'Arbeca i l'etiqueta #carnavalarbeca21.

3.- El termini d'acceptació dels vídeos serà del dijous 11 al dijous 18 de febrer ambdós inclosos.

4.- Hi haurà tres guanyadors classificats en Primer, Segon i Tercer lloc respectivament, els premis seran de 200€ pel primer, 100€ pel segon i 50€ pel tercer. Tots tres premis seran vals per compres fetes en comerços locals.

Els premis es lliuraran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, on caldrà presentar els tiquets per un valor igual o superior al premi obtingut i un document on hi consti el C/C on es vol que s’aboni l’import.

5.- El jurat valorarà l'originalitat dels vídeos, els materials i l'elaboració.

6.- El jurat podrà declarar desert els premis si no s'assoleixen els mínims de criteris de qualitat.

 

 

En els tres concursos el jurat estarà format per persones de la Comissió de Festes i de les associacions locals, el jurat és reunirà telemàticament per escollir els guanyadors.

Els guanyadors seran anunciats del dissabte 20 de febrer al discurs de "Lo Ninot" a través de les xarxes socials municipals i el canal de YouTube de la Comissió de Festes.

10/02/2021